Foto: Magnus Aronson /Ikon

Dop, vigsel och begravning

Här hittar du allt du behöver för att boka dop, vigsel eller begravning.

Boka dop eller vigsel

Boka dop

Välkommen till dop! Här kan du boka dop i våra kyrkor i Hägersten. Du kan boka online eller ringa till oss. Här hittar du också hjälp och inspiration kring att planera ditt dop.

Boka vigsel

Välkommen till vigsel! Här kan du boka vigsel i våra kyrkor i Hägersten. Du kan boka online eller ringa till oss. Här hittar du också hjälp och inspiration kring att planera din vigsel.

Passa på! Drop-in-vigsel

2/8 Drop-in vigsel och välsignelse

Välkommen till drop-in vigsel och välsignelse i Kvarterskyrkan på kajen, från kl. 12.00 till 18.00.

24/8 Drop-in-vigsel i Gröndals kyrka

Välkommen till drop-in-vigsel i Gröndals kyrka, från kl. 10.00 till 15.00. Vi har förberett och planerat, kokat kaffe och dukat borden till fest. Vi önskar er en härlig och kärleksfull stund. Det enda du och din partner behöver ordna är en giltig hindersprövning från Skatteverket.

Boka begravning

Någon tänder ett av ljusen vid en kista.

Boka begravning

Här får vi minnas och gemensamt överlämna den avlidne i Guds händer. Vi får sjunga tillsammans och lyssna på musik i stillhet.