Foto: Magnus Aronson /Ikon

Föredrag och kulturevenemang

I Svenska kyrkan Hägersten hittar du kulturevenemang under hela året. Temakvällar, författarsamtal och mycket mer.

Hitta nästa föredrag eller kulturevenemang

15–20/10 Gröndals kulturvecka

Välkommen till Gröndals kulturvecka, alltid vecka 42. Här hittar du aktiviteter för barn och familj, konserter och författarsamtal – fri entré till alla arrangemang. Skänk gärna en summa till församlingens diakoni. Se hela programmet här!

24/11 Afternoon tea med författarsamtal

Välkommen till ett spännande författarsamtal! Vi möter psykoterapeuten Nanne Hessel som har skrivit boken "Konsten att bli äldre". Uppenbarelsekyrkan kl. 16.00. Fri entré.

Afternoon Tea och Torsdagssnack

Hitta fler aktiviteter

En svartklädd man står och sjunger på en scen. En kvinna i svart klänning dirigerar.

Konserter, gudstjänster och aktiviteter

I Svenska kyrkan Hägersten kan du gå på konsert, delta i en gudstjänst eller sjunga i kör. Här hittar du också mötesplatser, kulturevenemang och andlig fördjupning.

Vi samarbetar med Sensus

Vi samarbetar med Sensus vid konserter och kulturevenemang.