Foto: Ersta diakoni

22/8 Sommarutfärd – Betania

Förmiddagskaffe och sedan lunch ute på härliga Betania, vid Boda brygga på Värmdö. Kostnad 150 kr. Anmälan görs till någon av diakonerna. Begränsat antal platser.

Torsdag 22 augusti 9.00-17.30 Erstas sommarhem Betania

Kostnad: 150 kr (betalas kontant eller swish)

Abonnerad buss avgår från Gröndals kyrka, Gröndalsvägen 61 kl 09.00. Återkomst dit ca kl 17.30. (Den som reser med färdtjänst kan få vägbeskrivning av diakonerna)

Denna utfärd görs även torsdag 29/8. Välj den dag som passar dig bäst.

Anmälan görs till någon av diakonerna. Begränsat antal platser.

Ledare 22 aug: Svante Talltorp, Birgitta Sommarbäck

Se fler sommarutfärder:

En humla sitter bland blommorna i en rhododendron.

15/8 Sommarutfärd – sång i parkleken Lugnet, Västertorp

Kyrkans öppna förskola flyttar ibland under sommaren ut i Hägerstens parker. Välkomna alla bebisar, barn och vuxna.

22/8 Sommarutfärd – Betania

29/8 Sommarutfärd – Betania