Babysång
Foto: Magnus Aronsson / IKON

Babysång

Musiken och sången är gränslös. Babysången är för dig som tillsammans med ditt barn vill träffa andra föräldrar och barn. Under träffarna sjunger vi och lär oss ramsor.

Babysången

I Hallsbergs församling finns babysång för föräldrar med sina barn 0-12 månader. Vi träffas på tisdagar kl. 9.30-11.00 i Församlingsgården.

Det här är ett tillfälle för alla bebisar att uppleva levande sång och musik i en lugn o trygg miljö där du som förälder är en del av detta. Att sjunga för sitt barn har många fördelar och främjar bland annat talet för de små. Du behöver inte vara van sångare. Vi sjunger barnsånger både med och utan rörelse och läser ramsor och fikar. Vi träffas i församlingsgårdens nedre plan och det är kostnadsfritt att vara med.

Hör gärna av dig om du vill vara med!

Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är

Bön