Församlingsutfärd

Vi åker till Piraten, Bosjökloster och Flädergården & Pelargonhuset!

Tisdagen den 21 maj åker vi på bussutfärd till Piratens museum i Vollsjö, syföreningen bjuder på förmiddagsfika.

Vi åker vidare till Bosjökloster där vi äter lunch och blir guidade i både slott och kyrka. Vi har också lite tid att strosa runt i den fina parken.

När vi tycker att vi är klara där åker vi till Vinslöv - Flädergården och Pelargonhuset. Där får vi höra berättelser om fläder och pelagoner. Vi avslutar med att äta våfflor.

SAMLING OCH AVFÄRD FRÅN FUGLIE KYRKA 08.00, V TOMMARPS FÖRSAMLINGSHEM KLOCKAN 8.15 och V VEMMERLÖV KYRKA 8.25.

Vi är tillbaka vid 18.00 tiden.

Anmälan senast 4 maj till: hammarlovs.pastorat@svenskakyrkan.se. Eller tel. 0410-22700. Betalning 400 kr, swish eller kontant på plats. OBS! Begränsat antal platser.