Foto: Magnus Aronson /Ikon

Verksamhet för alla

Vill du vara med? Sjunga, skapa, leka, umgås eller bara vara. Här hittar du något för varje ålder, tycke och smak. Varmt välkommen!

Barn

Vi har något att erbjuda för barn i alla åldrar. Här berättar vi mer om varje verksamhet. Välkomna!

Ungdom

Vill du träffa nya vänner och ta del av roliga aktiviteter tillsammans? Välkommen till Svenska kyrkans unga i Hammarö församling. Vi finns också i skolan om ni skulle behöva prata med någon. Sedan är ni också varmt välkomna att konfirmera er hos oss.

Vuxen

Gemenskap, glädje, samtal, stillhet och reflektion. Välkommen till Hammarö församlings verksamhet för vuxna!

Körsång/Musik

Sjung i kör, ha roligt och utvecklas tillsammans med andra. Vi har något för både stora och små!

En grupp människor korsar varandras armar och håller händer.

Varje vecka i Skoghalls kyrka

Varmt välkommen att besöka Skoghalls kyrka för att medverka i våra dagliga verksamheter med fokus på gemenskap och glädje.