Kyrkor & kyrkogård

Välkommen att besöka kyrkor och kyrkogårdar i Haninge. Delta i verksamheten, njut av stillheten eller boka en av lokalerna, ta kontakt med kyrkogårdsförvaltningen

Kyrkor i Haninge

I kyrkorna i Haninge pågår full verksamhet med olika aktiviteter och mötesplatser. Här hittar du information och lite historik om respektive kyrka.

Lokaler Svenska kyrkan i Haninge

Små kapell, församlingshem och kyrkor. Svenska kyrkan i Haninge har verksamhet på gång på många platser och en del lokaler går att boka (för aktivitet med hänsyn till lokalernas placering). Välkommen att höra av er.

Kyrkogårdsförvaltningen

Kyrkogårdsförvaltningen ingår i Svenska kyrkan i Haninge och har hand om begravningsplatserna och kyrkogårdarna i Österhaninge, Västerhaninge, Tungelsta och på Dalarö, Ornö, Utö, Muskö. kyrkogårdsförvaltning ansvarar för begravningsverksamheten för samtliga Haningebor, oavsett medlemskap eller livsåskådning.