Foto: Magnus Aronsson/Ikon

Musikverkstad

Vill du spela musik samt lära känna andra med samma intresse? Kanske vill du skriva egna lovsånger och musik? Då är vår Musikverkstad något för dig! Tisdagar kl 17.00 med start 3 sep, Herrestads församlingshem.

Vi ses i församlingens musikrum varje tisdag för att spela och sjunga tillsammans. Tanken är att du ska få spela och sjunga låtar i olika genres samt att få möjlighet till att spela/sjunga tillsammans med andra och kanske till och med skriva egna låtar. Om intresset finns så är uppspel eller medverkan i gudstjänst en möjlighet. Varje träff bjuds du på fika eller macka. Vilka låtar som repas in bestämmer vi tillsammans i gruppen. För dig mellan 14-20 år.
Om intresse finns så är konsert eller medverkan i gudstjänst en möjlighet.

Kostnadsfritt.
Vi bjuder även på fika.

Tisdagar kl 17.00-20.00 med terminsstart 3 september 2024, Herrestads församlingshem

Anmäl dig via mail senast den 23 augusti 2024 till: simon.sjogren@svenskakyrkan.se