Ungdomsgruppen

Välkommen till Ungdomsgruppen! Kom hit och “bara va”, spela tv-spel, pingis eller varför inte musik i musikrummet. Häng med på olika aktiviteter som erbjuds. Varannan onsdag kl. 14.00 med start 4 sep, Herrestads församlingshem.

Från och med det året du är konfirmand är du välkommen till ungdomsgruppen! Vi håller till på nedervåningen i Herrestads församlingshem. Vi hittar på lite olika saker under året. Kom hit och “bara va”, spela tv-spel eller pingis. Du kan även spela musik i musikrummet och mycket mer. Vi har även planerat in olika aktiviteter som erbjuds vissa träffar. Exempel på dessa aktiviteter kan vara att baka, laga mat, filmkväll, spelkväll och andakt.

Kostnadsfritt
Ingen anmälan krävs

Varannan onsdag kl. 14.00 med start 4 september 2024, Herrestads församlingshem.

Vill du veta mer? Kontakta mig gärna!

Simon Sjögren

Församlingsassistent - Ungdoms- och konfirmandverksamhet, Herrestads församling