Foto: Josefin Casteryd /Ikon

Församlingens nyhetsbrev

I nyhetsbrevet får du aktuella uppdateringar om vad som händer i Högalids församling. Vill du prenumerera? Anmäl dig nedan!

Nu är det ännu enklare att hålla sig uppdaterad med vad som händer inom Högalids församling. I nyhetsbrevet kommer vi med jämna mellanrum att berätta om vad som är på gång, vad vi har hittat på och dela med oss av tankar, bilder och ibland även filmer.

Vill du inte fortsätta att vara prenumerant, så avregistrerar du dig enkelt genom att klicka på länken längst ner i nyhetsbrevet. Tycker du däremot att nyhetsbrevet är så intressant och du vill dela med dig till andra, så får du gärna tipsa dina vänner.

Vårt digitala nyhetsbrev mejlar vi ut till dig som på något vis har visat intresse för vår verksamhet. Du kan exempelvis vara anställd, ideell, förtroendevald eller deltagare i någon av våra verksamheter. Dina kontaktuppgifter har då hämtats från det sammanhang där du varit i kontakt med oss. Eller så har du själv anmält dig som prenumerant.

Vad vill du läsa om?
Mejla kikki.hatt@svenskakyrkan.se och berätta vad du vill veta mer om. Idéer och uppslag är alltid välkomna.

Prenumerera på Högalids församlings nyhetsbrev

Här kan du anmäla dig för att få Högalids församlings nyhetsbrev automatiskt! Vill du avsluta prenumerationen hittar du en knapp längst ner i nyhetsbrevet.

Klicka här för prenumeration!

Prenumerera på nyhetsbrevet barn och familj i Högalid

Prenumerera på nyhetsbrevet Musik i Högalid

Här kan du anmäla dig för att få Högalids församlings musikverksamhets nyhetsbrev automatiskt! Vill du avsluta prenumerationen hittar du en knapp längst ner i nyhetsbrevet.