Foto: IKON

Kväll med innehåll

En kväll där såväl herrar som damer med eller utan handarbete är välkomna. I samarrangemang med Sensus.

Välkommen att lyssna till något programinslag av varierande karaktär.

I samarrangemang med Sensus.

Program för hösten

Tisdag 13 september kl. 18.30 i Malmgården

Kväll med innehåll. Leif Berglund berättar och visar bilder från vår vänförsamling i Tanzania.

Tisdag 27 september kl. 18.30 i Malmgården

Kväll med innehåll. ”Mötas när livet bär emot” Sjukhuskyrkan kommer och delar erfarenheter.

Tisdag 11 oktober kl. 18.30 i Malmgården

Kväll med innehåll. Polisen visar film om säkerhet på nätet och i hemmen.

Tisdag 25 oktober kl. 18.30 i Malmgården

Kväll med innehåll. Conny Karlsson, Hortlax nya Ica-handlare, presenterar framtidsplaner för Ica Hortlax.

Lördag 12 november kl. 11.00-13.00 i Malmgården

Missionsfest! Välkommen till missionsfest med sång av barnkören Tallkottarna och Talliskören, under Hanna Olofssons ledning. Det blir även paltservering, brödförsäljning och årlotteri. Andakt av Linnéa Vikström.

Tisdag 22 november kl. 18.30 i Malmgården

Kväll med innehåll. ”Tanter på luffen” Catarina Ricken och Berit Berg berättar och visar bilder från sin tågluff.

Tisdag 6 december kl. 18.30 i Malmgården

Kväll med innehåll. William Berglund spelar advents- och julmusik för och med oss.

Alla intäkter under höstterminen går oavkortat till Act Svenska kyrkans julinsamling ”Bryt en tradition”.

Carina Berglund, 0911-787 89