Foto: Gustaf Hellsing / IKON

Församlingshem

Här är en presentation av Hudiksvallsbygdens församlingshem och lokaler. Om du vill hyra ett församlingshem kan du kontakta församlingshemsvärden (se nedan) eller församlingsexpeditionen.

S:t Jakobsgården, Hudiksvall

I S:t Jakobsgården pågår dagligen verksamhet och samlingar för församlingsbor i alla åldrar.

Mariagården, Idenor

I Mariagården pågår dagligen verksamhet och samlingar för församlingsbor i alla åldrar.

Rogsta församlingshem

I Rogsta församlingshem finns det verksamhet och samlingar för församlingsbor i alla åldrar.

Hälsingtuna sockenstugan

I Hälsingtuna sockenstuga finns rum för mindre samlingar för församlingsbor i alla åldrar. Passande för samkväm och dopkaffe

Björkbergskyrkan

I Björkbergskyrkan pågår dagligen verksamhet och samlingar för församlingsbor i alla åldrar.

Håstakyrkan

I Håstakyrkan pågår dagligen verksamhet och samlingar för församlingsbor i alla åldrar.

Längan (Prästgården)

Samlingslokal som är en del av prästgården i Hudiksvall. Här finns runda bord som inbjuder till gemenskap och kök i öppen planlösning.

Hudiksvallsbygdens församling

Församlingsexpedition: 0650-54 07 84 (säkrast måndag-torsdag, 10-12)

Besöksadress: S:t Jakobsgården, Olof Bromans gata 8, 824 43 Hudiksvall

Postadress: Hudiksvallsbygdens församling, Box 1022, 824 11 Hudiksvall