Foto: Johannes Frandsen/Ikon

Barn & familj

Vi har allt från Öppen förskola för föräldrar med små barn och grupper för skolbarn, till eftermiddagar och kvällar för hela familjer. Välkommen till oss!

Verksamhet i Hakarps församlingshem

QL

Kom och häng med oss i Hakarps församlingshem!  Hit kan du som går i årskurs 4-5 komma efter skolan. Umgås, spela spel och mycket mer. Självklart har vi andakt och äter mellis!

En flicka sitter och målar en kotte.

Skaparglädje

Kreativitet, fantasi och glädje för dig mellan 6-9 år i Hakarps församlingshem.

Verksamhet i Huskvarna församlingsgård

Tacohej - en kväll för alla åldrar!

Välkommen till Huskvarna församlingsgård för en kväll med pyssel, andakt och mat med taco-tema.

Svenska kyrkans öppna förskola/Små och STORA

Hemma med barn? Kom och gör något tillsammans. Lek, fika, umgås och träffa andra föräldrar. Måndagar i Huskvarna församlingsgård och torsdagar i Hakarps församlingshem.

Rörelsegrupp i Huskvarna

En del av Svenska kyrkans Öppna Förskola!

Häng me'

En grupp för dig på mellanstadiet!

Glory

Kören för dig som går på lågstadiet. Vi träffas i Huskvarna församlingsgård.

Verksamhet i Öxnehagakyrkan

Messy Church

Gemenskap, skapande och kvällsmat i Öxnehagakyrkan!

Musiklek

Musik, rytmik och rörelse för barn. Kom och sjung, dansa och ha kul med musik i Huskvarna församlingsgård.

En flicka har en fjäril målad i ansiktet. Hon håller upp en gubbe gjord av piprensare.

KompisSkoj

En grupp för dig i årskurs F-1 på torsdagar i Öxnehagakyrkan.

Några barn kollar på en mobiltelefon och skrattar tillsammans.

After School Öxnehaga

En grupp för dig i årskurs 2-5. Vi träffas i Öxnehagakyrkan på måndagseftermiddagar.

Verksamhet på övriga platser