Köp musiken till Pray for Europe

Här kan du beställa musiken till Pray for Europe. Cdn kommer tillsammans med en liten booklet där alla texterna till sångerna finns med. Välkommen att njuta av 12 sånger som går rätt in i hjärtat! Materialet släpptes den 13 maj 2022.

Företag och församlingar

Beställ musiken på cd mot faktura ihop med övrigt studiematerial för Pray for Europe ››

Privatpersoner

Beställ musiken på cd 159 kr genom att fylla i formuläret här nedan. Välj om du vill hämta i Stefanskyrkan eller få den hemskickad. Porto tillkommer med 29 kr (inom Sverige). Betala med Swish: 123 569 61 58 eller till BG: 5035-0784.
Ange CD och ditt namn som referens. Så fort vi tagit emot din inbetalning skickar vi  din beställning, alternativt hämtar du i Stefanskyrkan om du valt det.

Jag önskar få min beställning hemskickad mot porto 29 kr (fraktavgift inom Sverige)

Pray for Europe – Nytt, unikt studiematerial

S:t Johannes församling har arbetat fram ett nytt, unikt konfirmandmaterial ”Pray for Europe”. Materialet består av tre delar som tillsammans bildar en helhet och är ett mycket intressant, aktuellt och användbart koncept för många.