Information om församlingen, anställda och förtroendevalda

Kontaktuppgifter till Karlshamns församling och anställda.

Förtroendevalda

Namn på ledamöter och protokoll att läsa.

Expeditionen, Hagalundsvägen 3 i Karlshamn

Telefonsamtal och besök
Måndag–tisdag, torsdag–fredag kl 9.30–12.00

karlshamn.forsamling@svenskakyrkan.se

Välkomna!

Behandling av personuppgifter

Här kan du läsa om hur vi inom Svenska kyrkan behandlar våra medlemmars personuppgifter. Här hittar du även pastoratets personuppgiftspolicy samt vår policy och riktlinjer för behandling av personuppgifter inom begravningsverksamheten.

Filmer

Om du är nyfiken på kyrkan historiskt, kulturellt och kyrkligt, så missa inte våra filmer.

Vi sår frön - illustration grodd

Vad gör vi?

En kyrka där människor finns. Genom gemenskap, lek, skapande, musik, omtanke, över en bit mat eller kopp kaffe är vi en mötesplats för alla.

Miljöinvestering

Karlshamns församling har under 2021 genomfört en miljöinvestering med stöd från Europeiska jordbruksfonden för landskapsutveckling

Bebis leker med bubblor på aktivitet i kyrkan för föräldrar och barn.

Medlemskap

I Svenska kyrkan finns det plats för dig som tror – eller tvivlar. För dig som längtar efter rättvisa och en bättre värld, som vill sjunga i kör, som värnar våra kyrkobyggnader och kulturarvet och för dig som vill ha gemenskap.