Rytmik i Barnens Katedral

Rytmikgrupp för barn mellan 0 och 10 månader. Föranmälan via mejl. Start vecka 38.

Sedan början av 1990-talet har det funnits Rytmikgrupper i Barnens Katedral. Vi träffas under en termin (10 ggr x 45 min) , sjunger, dansar och ramsar tillsammans.

Höstterminen 2024
Vi kontaktar dig inför gruppstart. Det är många som vill delta i Rytmikgruppen. Din plats är därför inte garanterad förrän du får en bekräftelse på din anmälan. Anmälan sker via mejl.

Start: v.38
Avslutning: v. 47
Uppehåll: under höstlovet, samt helgdagar.

Kontakt: Mirjam Öberg  054-141533
Kontakta mirjam.oberg@svenskakyrkan.se

Anmälan via mejl: Ange målsmans namn, mobilnummer, mejladress samt barnets namn och födelseår/datum.

Ingen kostnad.

Om Barnens Katedral

eller Kroppkärrskyrkan ligger på Norra Kroppkärr. Den nyligen tillbyggda kyrkan är ljus och mysig. Här sker många dop.

Kors av glas i Kronoparkskyrkan.

Norrstrands församling

Välkommen till den östra delen av Karlstads tätort. Fyra kyrkor och många engagerade människor.

Välkommen till Karlstads pastorat

Svenska kyrkan engagerar många människor i Karlstad. Körsångare, cafégäster, bullbakare, barn och föräldrar, konfirmander, frivilliga, pilgrimer, dansare och många andra. Läs om vår verksamhet här.