Den knutna pistolen Non Violence, skapad av den svenska konstnären Carl Fredrik Reuterswärd utanför FN-huset i New York.

Bön för fred

Bönestund för fred i världen

Bönestund för fred i världen, söndagar enligt nedan kl.18.00 vid uteljusbäraren på Mårdaklevs kyrkogård.

25 /2 Samling vid ljusbäraren, därefter finns möjlighet för enkelt fika och samtal tillsammans i kyrkan.

24/3 Samling vid ljusbäraren, därefter möjlighet att lära sig om kyrkans altartavla.

14/4 Samling vid ljusbäraren, därefter finns möjlighet för enkelt fika och samtal tillsammans i kyrkan.

12/5 Samling vid ljusbäraren, därefter finns möjlighet för enkelt fika och samtal tillsammans i kyrkan.

21/5 Samling vid ljusbäraren, därefter gudstjänst med kyrkkaffe och samtal i kyrkan.

Annika Lindman

Svenska kyrkan i Kind