Konfirmander Nikolai 24/25

Startdatum 11 september 2024

Sista anmälningsdag 31 augusti 2024

Följ med på resan!

Genom samtal, film, läger, musik, värderingsövningar, lekar, studiebesök mm kommer du få upptäcka mer om Gud, dig själv och som bonus lära känna nya vänner.

Start: 11 september. Därefter träffas vi onsdagar 16-19, med drop-in från 15:30.

Läger: 11–13 oktober på Gullbrannagården samt ett läger i maj.

Konfirmation: Lördag 17 maj 2025

Vem är jag? Kan jag vara mig själv? Vad är kärlek? Varför händer det onda saker i världen? Kan man förlåta allt?

Hur kan man tro på Gud? Vem är Jesus, vad gjorde han egentligen och spelar det någon roll idag?

Frågorna är många och dessa vill vi möta tillsammans med dig!

Varje år väljer tusentals att konfirmeras och vi tycker det skulle vara roligt om just DU blir en del av vårt gäng!

Klicka på intresseanmälan och registrera er. Ni får då en automatisk bekräftelse på att ni är registrerade och senare även ett mail från oss. Under sommaren är få av oss i tjänst men när vi är åter så skickar vi ut det.

Vi ses!

St Nikolai församlingshem

Karl XI:s väg 4, Halmstad.

Onsdag

Vi träffas 16-19 varje onsdag. Varannan vecka med ordinarie konfa träff och varannan med en Konfa UG där vi har olika skojiga aktiviteter i ungdomsgruppen tillsammans med övriga ungdomar.

Konfirmationsgudstjänst äger rum den 17 maj 2025.

Kostnad?

0 kr för att delta.

Prova på!

Vill du veta mer? Kom på någon av "prova på" konfa träffarna 22a eller 30e maj kl 19-20 i St Nikolai församlingshem.

Karl XI:s väg 4,Halmstad.

Onsdagar Nikolai Halmstad

Linda Lönn