Konfirmation i Väne-Åsaka församlingshem 24/25

Startdatum 1 september 2024

Sista anmälningsdag

Plats: Väne Åsaka församlingshem

Dag och tid: Söndagar 1 gång i månaden.

Anmälan: Konfirmation Åsaka-Björke församling

Första träffen är söndagen den 1 september. Vi bjuder på fika så kom i håg att anmäla allergier eller specialkost.

Konfirmationsgudstjänsten är planerad till en söndag i maj 2025 i Väne-Åsaka kyrka.

Under läsåret kommer vi åka på ett gemensamt läger med resten av pastoratet. Info om längret finns längre ner.

Frågor och funderingar kontakta oss gärna:

Ledare för Åsaka-Björke: Camilla Julin

Åsakas församlingshem

Vänebyvägen 45, Trollhättan.

Söndag

Plats: Väne Åsaka församlingshem Dag och tid: Söndagar 1 gång i månaden. Datum för träffarna: 1 september 29 september 27 oktober 24 november Vi bjuder på fika så kom i håg att anmäla allergier eller specialkost.

Läger

14 mars 2025-16 mars 2025

Vi kommer åka iväg tillsammans med övriga konfirmander i pastoratet. Den 14-16 mars 2025 åker vi till Flämslätt utanför Skara. Där bor vi med hotellstandard med mycket god mat. Bad, roligheter i gympahallen, film och mycket mer hoppas vi hinna med denna helg. Med reservation för ändringar.

Lekar Fika Frälsarkransen Läger

Camilla Juhlin