Konfirmation i Halvorskyrkan 24/25

Startdatum 3 september 2024

Sista anmälningsdag

Plats: Halvorskyrkan

Dag och tid: Tisdagar jämna veckor kl.16-18.

Första träffen är tisdagen den... mer info kommer. Hinner man inte till kl.16.00 så är vi tacksamma om ni meddelar detta så kan vi ändra tiden.

Vi bjuder på fika så kom ihåg att anmäla allergier eller specialkost. Konfirmationsgudstjänsten är planerad till en söndag i maj 2025 i Gärdhems kyrka.

Under läsåret kommer vi åka på ett gemensamt läger med resten av pastoratet.

Frågor och funderingar kontakta oss gärna:

Helena Demander och Camilla Svensson

Halvorskyrkan

Granvägen 2, Trollhättan.

Tisdag

Plats: Halvorskyrkan Dag och tid: Tisdagar jämna veckor kl.16-18. Frågor och funderingar kontakta oss gärna: Helena Demander och Camilla Svensson

Läger

14 mars 2025-16 mars 2025

Vi kommer åka iväg tillsammans med övriga konfirmander i pastoratet. Den 14-16 mars 2025 åker vi till Flämslätt utanför Skara. Där bor vi med hotellstandard med mycket god mat. Bad, roligheter i gympahallen, film och mycket mer hoppas vi hinna med denna helg. Med reservation för ändringar.

Frälsarkransen Fika Lekar Läger

Camilla Svensson