Våra aktiviteter

Förutom våra gudstjänster vill vi i Gustafskyrkan även vara ett socialt och andligt center för svenskar i Danmark. Vi erbjuder aktiviteter, både andliga och världsliga, i hopp om att nå så många som möjligt.

Höjdpunkter under året

Julbasar, Luciafirande, Julfest, Valborg, Nationaldagen, Midsommar, Loppis ... Välkommen att fira höjdpunkterna tillsammans!

Vecko och månadsaktiviteter

Lunch erbjudande, samtal om böcker, pilgrimgrupp, ....

Musik i Gustafskyrkan

Välkommen att sjunga tillsammans i kyrkans egna körer, lyssna till gästande körer och ta del del av vårt konsertprogram.

Barn och familj

Barn och familj i alla åldrar, tillsammans med föräldrar eller ej, är varmt välkomna till våra aktiviter.

Baka kanelbullar med Gustafskyrkan (YouTube film)

Doften av nybakta kanelbullar är något vi alla älskar, och för att uppmärksamma "kanelbullensdag" har Sveriges ambassad bakat tillsammans med Gustafskyrkan i Köpenhamn. Bagaren är Gustafskyrkans husfar/vaktmästare Per Jönsson. (4/10-22)

Fikapaus!

Kom in och njut av en kopp kaffe och en kanelbulle. Här kan du sitta ned med en bok från bibiliteket eller läsa tidskrifter. Onsdag-lördag kl. 10-15. NB! i juli och august torsdag-lördag kl. 10-15