Här samlas nyheter från Svenska kyrkan Kramfors

Prenumerera via RSS

Församlingspedagog

Publicerad:

Vi söker en församlingspedagog som vill förstärka verksamhetens pedagogiska team och utveckla det pedagogiska arbetet i församlingarna med nya mötesplatser, främst för de unga.

Diakon

Publicerad:

Vi söker dig som vill förstärka det diakonala teamet och utveckla arbetet i de tio församlingar där vi verkar, utifrån de diakonala behov vi identifierar.

Kantor

Publicerad:

Vi söker en kantor som vill förstärka arbetet med kyrkomusik i församlingarna genom gudstjänster, körverksamhet och andra musikprojekt.

Komminister

Publicerad:

Svenska kyrkan i Kramfors söker en komminister med placering i vackra Nordingrå, i hjärtat av Höga Kusten. Tillsammans med dig vill vi förmedla hopp och göra skillnad för människor som lever och vistas här.

Sommarkollo 2024

Publicerad:

Kanske är ett sommarkollo något för dig? Om du precis slutat åk 4, 5 eller 6 är detta något för dig!