Eftermiddagskaffe i sommar

Under sommaren serveras eftermiddagskaffe i Ekeby, Mörarp och Välluv vissa onsdagar och fredagar.

Eftermiddagskaffe i Ekeby

Under sommaren kommer eftermiddagskaffe att serveras i Ekeby följande fredagar klockan 14: den 14 juni, 5 juli, 26 juli och 16 augusti. Vid fint väder sitter vi på trädäcket bakom Ekebygården. Kostnad för kaffe och kakor är 20 kronor.

Eftermiddagskaffe i Mörarp

Under sommaren serveras eftermiddagskaffe i Mörarp följande onsdagar: den 19 juni, 10 juli, 31 juli och 21 augusti. Vid fint väder sitter vi på trädäcket bakom församlingshemmet. Serveringen börjar klockan 14. Kostnad för kaffe och kakor är 20 kronor.

Eftermiddagskaffe i Välluv

Under sommaren kommer vi att servera eftermiddagskaffe i Välluvs församlingsgård följande onsdagar klockan 14 den 26 juni, 17 juli
och 28 augusti. Kostnad för kaffe och kakor är 20 kronor.

Välkommen!