Lerbergets kyrka

Kostnadsfri kyrktaxi

042 - 33 00 00 Begär kyrktaxi, uppge namn och adress samt vart man vill åka. Var ute i god tid, ring inte samma dag. För alla, även de som har färdtjänst.

Bli medlem i Lerbergets kyrka
Anmälan Konfirmation Konfactive
Anmälan Matlaget
Ansökan lägerbidrag
Anmälan till höstens verksamhet för nedan grupper öppnar upp under augusti/september, mer information kommer
Anmälan Testpatrullen
Anmälan Jump
Anmälan Kids

Kulturvecka i Lerbergets kyrka

Den 16-20 oktober bjuder Lerbergets kyrka in till en spännande kulturvecka med temat "Skönhet och sårbarhet".

Barnverksamhet i Lerberget

Det sjuder av liv bland barn- och familjeverksamheten i Lerbergets kyrka. Välkommen du med!

Ungdom/konfirmation i Lerbergets kyrka

Äventyr, några läger, en hel del träffar och sedan blir detkonfirmation - allt på 11 veckor!

Körer och musik i Lerbergets kyrka

Körerna i Lerbergets kyrka är mycket populära. Man träffas varje vecka och övar inför medverkan i olika gudstjänster eller inför olika körevenemang.

För vuxna i Lerbergets kyrka

Välkommen med i gemenskapen kring kaffeborden, sopplunchen, föredragen, undervisningen och samtalen!

Mer om Lerbergets kyrka

Att dela tro och liv. Lerbergets kyrka är en samarbetskyrka med EFS. Det innebär att man har en förening i kyrkan som är de som ansvarar för verksamheten. Det är en kyrka med mycket liv!

På gång i Lerbergets kyrka

Här kan du läsa om större evenemang som är på gång i Lerbergets kyrka.