Konfirmation 2024/2025

Varför händer onda saker i världen? Kan jag alltid vara mig själv? Vad ska jag bli i framtiden? Du är inte ensam om att fundera över livet. Varje år väljer omkring 30 000 tonåringar att konfirmeras i Svenska kyrkan. Konfirmation handlar om Gud, livet och det du tycker är viktigt.

Välkommen till konfirmation i Kulla pastorat! De fyra församlingarna erbjuder olika sätt att läsa inför konfirmationen; intensivkonfa, terminsläsning, sommarläsning, äventyrskonfa, enskild läsning - läs mer här nedanför.

Anmälan görs under respektive konfirmationsgrupp.

Konfirmation Lerberget 2024/2025

Äventyr + läger + träffar + konfirmation = allt på 13 veckor

Konfirmation Viken 2024/2025

Terminsläsning eller sommarläsning - det är frågan!

Enskild konfirmation

För dig som inte har möjlighet att vara med i en grupp eller som är äldre.

Mer om konfirmation på Svenska kyrkans gemensamma webbsidor

Konfirmander tränar på sin predikan inför konfirmationsgudstjänsten.

Konfirmation

Ungdomar som sitter på rad och pratar och ler.

Hitta konfirmation

Sök efter en konfirmationsgrupp eller ett konfirmationsläger som passar dig och dina intressen.