Körsånger avtackning

Bästa körsångare!

Söndag 28 juli tackar vi av tre av våra medarbetare i Kumla kyrka; kyrkoherde Per Alkstål, kyrkoskrivare Lilian Perers och Kenneth Liljeholm. Trots att det är mitt i sommaren hoppas vi att tillräckligt många av oss kan ställa upp så att vi bildar en fin kör till gudstjänsten.

Här kommer information om tider, klädsel och repertoar. Hoppas vi ses! /Per och Ulrika

25 juli torsdag kl 18.00 Repetition i Församlingshuset Kumla

28 juli söndag kl 09.00 Samling och repetition i Kumla kyrka

Klädsel: Valfri sommarfin

Texter och ljudfiler (utom Goodness of God som är en You-tubelänk) hittar du här på sidan. Vill du ha noter skickade till dig? Kontakta expeditionen 0224-42 28 00 mån-tors kl 10-14 så hjälper de dig med det.

Repertoar:

Goodness of God OBS! Kören börjar först i takt 21 (på textpappret står körens insatser i fetstil) (J Johnson/B Fielding/J Ingram/E Cash/B Johnson)

Här, nära (Jan Mattsson)

Källan (Margareta Melin/Olle Widestrand)

Se på din värld (John Rutter/Sv text: Rolf Gravé)