Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Våffelcafé i Hällabrottets kyrka

Nyhet Ändrad

Välkommen till vårt populära våffelcafé i Hällabrottets kyrka torsdagar (jämna veckor) mellan 27 juni och 22 augusti. Musikandakt vid 18.00.

Torsdagar (jämna veckor) kl.17:00 - 20:00
i Hällabrottets kyrka
27/6-22/8 (v.26-34)

Här serveras nygräddade våfflor med sylt, grädde eller glass. Njut av nybryggt kaffe, te eller svalkande saft. Vi har servering både på verandan och på gräsmattan utanför. (Även inomhus vid dåligt väder.)

Musikandakt

Vid kl. 18.00 samlas alla som vill i kyrksalen för en stämningsfull musikandakt.

Varmt välkommen!

Fler somriga tips!

Njut av musik i sommarkväll

Stämningsfull musik under en vacker sommarkväll, det är något som många uppskattar och längtar till under hela året. För det är något extra härligt med Musik i sommarkväll. Under hela sommaren bjuder vi in till sköna musikkvällar i våra älskade kyrkor. Du är varmt välkommen!

Bild på pastorsbostaden

Tak för din gåva

Var med och gör skillnad i vänpastoratet Maruku, Tanzania. Just nu samlar vi in pengar till ett nytt tak.

Upptäck kyrkan i appen Kyrkguiden

Med hjälp av Kyrkguiden kan du upptäcka mer än 3 000 kyrkor och platser. I kalendern finns gudstjänster, konserter och andra evenemang.

Läs mer om appen