Foto: True North /Ikon

ACT Loppis söndag 10 november kl 12-16 i Klockargården

Loppmarknad till förmån för Act Svenska kyrkan som är kyrkans internationella arbete! Det finns café, fika och självklart massa loppisfynd. Har du saker att skänka? Vi tar emot det mesta, men inte möbler. Hela och rena kläder. Inlämning v 43-44, mån-fre kl 9-15 i Klockargården, Kyrkvägen 35. Alla intäkter går oavkortat till Act Svenska kyrkan. Välkommen!

Betalning: Swish eller kontant.

Loppmarknad söndag 10 november kl 12-16 i Klockargården!till förmån för Act Svenska kyrkan som är kyrkans internationella arbete!

Det finns café, fika och självklart massa loppisfynd. Har du saker att skänka? Vi tar emot det mesta, men inte möbler. Hela och rena kläder. Inlämning v 43-44, mån-fre kl 9-15 i Klockargården, Kyrkv. 35. Alla intäkter går oavkortat till Act Svenska kyrkan. Välkommen

Arrangeras av Internationella gruppen, som är en del av de ideella krafter som finns i församlingen. Internationella gruppen planerar och gör aktiviter under året där alla intäkter som kommer in går till Act Svenska kyrkans arbete.

Internationellt arbete

Vi träffas i Klockargården och planerar och genomför aktiviteter. Syftet är att sprida information om Act Svenska kyrkans arbete och Svenska kyrkan i utlandet (SKUT) och samla in pengar till deras kampanjer och projekt. Vi vill gärna bli fler, hör av dig till oss så får du veta mera.

Sprid ljus i mörkret

Tvångsäktenskap, könsstympning och andra övergrepp krossar drömmar och slår sönder liv - varje dag. Det är hög tid att bryta skadliga traditioner.