Foto: Gustaf Hellsing /IKON

För vuxna

Mötesplatser för dig som vill dela med dig av dina erfarenheter, diskutera, lyssna, lära, uppleva eller bara umgås med andra.

Förmiddagskaffe

Träffas kring en kopp kaffe, bulle och kaka. 20 kr/pers. Torsdagar, jämna veckor kl 10-12 i Hanhals församlingshem.

Bordet & Ordet

Före onsdagens veckomässa läser vi kommande söndags text och fördjupar oss i dess tema. Kom och bli utmanad och uppbyggd! Onsdagar kl 17-17.45 i Kungsbacka kyrka, ingång via Mötesplats Spira. Sommaruppehåll, terminsstart i september.

Delat liv

Delat liv är en mässa som återkommer en gång i månaden i S:ta Gertuds kyrka. Efter mässan inbjuds du till kyrkkaffe med gästföredrag med diakonin i centrum.

Mötesplats Spira

Spira är en plats för möten, gemenskap och omsorg. Här kan man sätta sig ner en stund, ta en paus i vardagen, och samtala över en kopp. Sommaröppet: Mån-ons kl 10-14.

Livet och sorgen

En samtalsgrupp för dig som förlorat någon nära. Anmäl dig till höstens grupp. Start 18 september. Läs mer!

Sjung i kör

Kom, sjung och ha roligt! Körer för barn, ungdomar och vuxna. Här hittar du församlingens alla körer.

Kvinna med kopp kaffe i händerna

Torsdagsträffar

En kravlös plats att umgås på. Vi fikar tillsammans med kaffe/te och smörgås. Program med gäster två gånger i månaden. Jämna veckor i Hanhals församlingshem och ojämna veckor i S:ta Gertruds kyrka. Torsdagar kl 11-13. Start tors 29 augusti.