Hemsidor

Kyrkan på nätet

Svenska kyrkan

Här nedan vill vi puffa för några sidor inom Svenska kyrkan. Dessa puffar kommer bytas ut då och då, så håll ett öga här om du vill få mer information om Svenska kyrkan.

Act Svenska kyrkan

Alla människor har rätt till ett värdigt liv. Därför kämpar Act Svenska kyrkan mot fattigdom, förtryck och orättvisor. Tillsammans med tusentals engagerade, lokala kyrkor och gräsrotsrörelser för vi en kamp för liv.

Sök din tro

I Svenska kyrkan finns plats för dig som är nyfiken på kristen tro. För dig som vill göra andliga upptäckter och undrar över livet som kristen.

Familjerådgivning

Svenska kyrkans familjerådgivning är till för dig som vill ha stöd i någon av dina nära relationer. Ett samtal kan ge möjlighet till förändring och förståelse.

Jourhavande präst

Behöver du någon att prata med? Jourhavande präst lyssnar. Du kontaktar Jourhavande präst via telefon, digitalt brev eller chatt.

Andra bra sidor

Här nedan vill vi puffa för några sidor som också är bra. Dessa puffar kommer bytas ut då och då, så håll ett öga här om du vill få mer information om kristen tro.