En brudgum trär vigselringen på sin blivande mans finger.

Boka vigsel

HUR BOKAR JAG VIGSEL?

• Klicka på knappen ”Hitta lediga tider”
  • Välj kyrka och/eller datum för att få upp lediga tider i kalendern. Syns inga tider ett visst datum beror det på att tiden redan är bokad. Det går att boka vigsel via webben senast två veckor före tillfället.
  • När det gäller S:t Ibbs kyrka på Ven gäller andra tider. Kontakta församlingsexpeditionen via 0418-574 00 eller via landskrona.expeditionen@svenskakyrkan.se om du önskar boka.
  • När din bokningsförfrågan skickats till oss gör vi en avstämning och återkommer till dig snarast. Är allt i sin ordning får du en bokningsbekräftelse på den angivna mejladressen från oss. Då vet du att bokningen är färdig så du kan skicka ut inbjudningar.
  • Om du inte hittar en tid som passar, vill ha ert bröllop i en annan kyrka/plats eller har andra önskemål går det alltid bra att kontakta oss per telefon eller mejl. Detta gäller även om ni vill boka vigsel längre fram i tiden än vad som finns upplagt. Kontaktuppgifter hittar du här!

Landskrona församling Expedition

Öppet helgfri måndag- torsdag 10.00-12.00 och 13.00-15.00, fredag 10.00-12.00, Landskrona församling