Lyssna

Boka dop, vigsel och begravning

Svenska kyrkan finns för dig i glädje och sorg. Vi vill vara till stöd och hjälp vid de stora och viktiga - ibland svåra – situationer som livet kan ställa oss inför.

I samband med dop eller begravning i våra kyrkor hyr man församlingshemmet utan kostnad. Man kan också få tillträde till församlingshemmet i samband med bröllop för bröllopsfika. Då gäller vanlig hyra.

Det går även bra att hyra församlingshemmen för t.ex. födelsedagskalas, sammanträden eller liknande.

I samtliga av våra församlingshem finns tallrikar, glas, bestick och kaffekoppar tillgängliga.

Ring expeditionen för vidare information samt bokning. Helgfria vardagar, måndag, tisdag, torsdag, fredag kl. 10.00-12.00 samt onsdag kl. 13.00-15.00. Tele. 036-858 80