Livsnära samtal Café Källan

För dig som är intresserad av livsnära samtal. Inbjuden talare utgår från ett tema som är kopplat till vardagen och livet. Ställ frågor, få råd, och tips. Du möter andra likasinnade människor som du kan utbyta tankar med. Tre onsdagar, Aspenäs kyrka.

Vi kan stöta på olika aktuella och nära tema som berör och engagerar oss i olika perioder i livet.
Här har vi möjlighet att ställa de frågor som vi möter i vardagen. Vi är en trygg gemenskap i det lilla sammanhanget, där det fins tid att stanna upp och samtala med dem som har kunskap och erfarenhet
Det kan tex handla om: Att klara av mobilen, ekonomi, existentiella frågor, och hälsa.

De livsnära samtalen äger rum en gång i månaden på Café Källan. Vi fikar vi tillsammans och samtalar i en varm och inkluderande miljö. Fikapengarna går oavkortat till RIA, Hela hela människan i Lerum.

Fikapris: 30 kronor

Onsdagarna 25 sep, 30 okt, 27 nov 2024 kl. 14.00-15.00, Aspenäs kyrka