Nätkyrka i Lerums församling

Nätkyrkan är en Facebookgrupp för Lerums församling som delar vardag och helg, tro och liv med varandra. Kom och var med i den digitala gemenskapen! Tillsammans bygger vi vår nätkyrka! Grupp på Facebook

På Facebookgruppen Nätkyrka – Lerums församling, kan vi mötas digitalt, dela tro och liv och vara med på gudstjänst och andakt. Här livesänds gudstjänster och andakter på Facebook flera gånger varje vecka. Bön19 sänds varje kväll kl. 19.00. Det går också se den i efterhand, # bön19. Många är delaktiga.

Det kan vara ett bra sätt för dig som av olika skäl inte kan närvara fysiskt. I nätkyrkan har vi också direkta samtal inom gruppen. Vi delar vi tankar om tro och liv med varandra. Kom och var med, var du än befinner dig!

Facebookgruppen är synlig för alla men det är bara medlemmar som kan göra inlägg och kommentera i gruppen. Vi är noga med hanteringen av dina personuppgifter. När du ansöker om medlemskap i gruppen ”Nätkyrka – Lerums församling” får du en medlemskapsfråga som du måste ge ditt samtycke till genom att kryssa i en ruta. Om du vill ta tillbaka samtycket kan du själv gå ur gruppen.

Kostnadsfritt

Nätkyrka – Lerums församling på Facebook
Du behöver ha ett konto på Facebook för att kunna se informationen i Facebookgruppen (länken ovan).