Några barn med plasthandskar och plastförkläden bakar en tårta.
Foto: Johannes Frandsen

Att göra i kyrkan

Skäggetorps kyrka är en vardagskyrka och varje vecka kommer hundratals människor till kyrkan för att delta i gudstjänster och olika aktiviteter för barn, familjer och äldre. Välkommen du också!

Två flickor pysslar i ett kök.

Barn och familj

Välkommen till barn- och familjeverksamheten i Skäggetorps kyrka.

Fyra ungdomar står med ryggen mot kameran, vända mot vattnet och vinkar. En av dem håller i en regnbåge på en pinne.

Ungdom

En plats att mötas. En plats att vara. En plats att växa.

Vuxna

Här hittar du olika mötesplatser i församlingen. Kontakta församlingsexpeditionen för mer information.

En kvinnlig körledare står framför en barnkör och sträcker upp en arm i luften. Barnen gör likadant.

Här hittar du våra körer i Skäggetorps kyrka.

Galleriet

Galleriet i Skäggetorps kyrka är en möjlighet att ta del av konst, men också för dig som vill ställa ut.

Diakoni

Behöver du någon att prata med eller få stöd i tillvaron?

Barn i väntan - Barn i start

Att leva i krig, tvingas lämna sitt hem och fly till ett främmande land är påfrestande för både barn och vuxna. BIV/BIS är ett sätt att hjälpa dessa familjer till en bra start i det nya landet.