Konfirmand 2025

Anmälan till 2024-2025 öppnar först den 1 februari Alla grupper som har sin information klar finns då på hemsidan. Men då många grupper är samma år efter år kan ni utgå från att hitta liknade grupper även nästa år.

Stenbräcka 2025

Stenbräcka är inriktad på sport, vandring och rörelse med första träffen under december 2024 och läger under en sommarvecka i juni på Stenbräcka lägergård i Blekinge skärgård med närhet till bad och fotbollsplan.

Jag är 2025

Kom som du är och ta chansen att utmanas och växa tillsammans med andra under tre härliga sommarveckor, varav en veckas läger på Södra Hoka stiftsgård.

Unplugged 2025

Sommarläger i 10 dagar som andas musik. Gillar du att spela, sjunga eller lyssna på musik är Unplugged gruppen för dig. Det finns absolut inga krav på förkunskaper. Alla som älskar musik är välkomna.

Åhuslägret 2025

Massor av skratt, nya vänner, upplevelser och utmaningar – och en gemenskap som inte är som någon annan! Åhuslägret är ett läger för ungdomar med och utan intellektuell funktionsnedsättning tillsammans. En erfarenhet att ha med sig hela livet.

Vinterresan 2025

Följ med från vinter till vår i Vinterresan. Resan går från oss själva till livets insidor och mysterium. Vinterresan kombinerar konfirmandtid med skidresa. Med på hela Vinterresan följer ett stort ledargäng

Olsäng-sport 2025 - Fulltecknat

Olsäng-sport är ett 14 dagar långt sommarläger med sportaktiviteter på Olsängsgården i östra Blekinge.

24 Äventyren Classic 2024-2025

Vill du prova saker du tidigare inte har gjort och samtidigt konfirmeras i 900-åriga Lunds domkyrka? Med hjälp av gummibibeln, läger, Spotify, grottorientering och egna erfarenheter får du vara med om en resa från universums yttre gräns rakt in i ditt eget hjärta.

24 Äventyren Sommar 2024-2025

Vill du prova saker du tidigare inte har gjort och samtidigt konfirmeras i 900-åriga Lunds domkyrka? Med hjälp av gummibibeln, Spotify, sommarläger och egna erfarenheter får du vara med om en resa från universums yttre gräns rakt in i ditt eget hjärta.

Ett pärlarmband med pärlor i olika färger och former ligger på en grön växt i solen.

Lägerfria gruppen 2024-2025

Lägerfria gruppen är ett konfirmationsalternativ med mycket gemenskap men utan övernattningar. Vi har dagläger vid två tillfällen då vi sover hemma i våra egna sängar.