Tre flickor tittar busigt upp bakom en kyrkbänk.
Foto: Nadine Minner /Ikon

Barn och familj i Torns församling

Läs om alla aktiviteter för barn och familj under terminstid.

Babycafé med sångstund

Babycaféet träffas i församlingsgården i Stångby varje onsdag förmiddag. Sångstund, god fika och trevligt sällskap för dig och din bebis! Sommaruppehåll - välkomna igen ons 28 aug.

Efter föris

Kom och lek, pyssla, fika efter förskolan. För barn i alla åldrar i sällskap med vuxen, tisdagar kl 14-16 i Torns församlingsgård Stångby. Sommaruppehåll - välkomna igen tis 27/8.

Himmel och pannkaka

En enkel och svängig gudstjänst med mycket musik. Efteråt äter vi pannkakor tillsammans! Välkommen till församlingsgården i Stångby.

Tre flickor tittar busigt upp bakom en kyrkbänk.

Himlaskoj

En gudstjänst som riktar sig till både barn och vuxna. Barnkörerna står för musiken. Vi inleder med frukost!

Tre skrattande flickor spritsar i ett kök.

After school

Fritidsverksamhet med drop-in för dig i åk F-6. Öppet häng efter plugget under terminstid med fika, spel, pyssel, läxhjälp, samtal eller andakt.

Några barn står bredvid varandra och sjunger framme i kyrkan. En kvinna kompar på piano.

Aspirantkören

För dig åk F-1. Vi övar onsdagar kl 17.30-18 i Torns församlingsgård i Stångby. TERMINSSTART hösten 2024: ons 28 aug.

Sånggruppen

Torns sånggrupp är för barn från åk 4 och uppåt. Vi övar varje onsdag kl.16.15-16.45 i Torns församlingsgård i Stångby. TERMINSSTART hösten 2024: ons 28 aug.

En grupp ungdomar håller om varandra i en ring.

TUGG - Torns Ungdomars Goa Grupp

Sitter du hemma och undrar vad du ska göra? Har du och dina polare svårt att hitta någonstans att vara? Har du tröttnat på att bara vara med folk online? Eller vill du helt enkelt få fler vänner? Kom och häng med oss istället! För dig 14-19 år, varannan onsdagskväll i församlingsgården. Sommaruppehåll till terminsstart 28/8.