Valborgsfirande på Ca'na Susi 2016

För vuxna - återkommande aktiviteter

Välkommen till Svenska kyrkan Mallorca och vår gemenskap

Författarträffar

Nästa författarträff sker torsdag den 10 oktober. Vi kommer då att höra Rose Tillberg Mattson berätta om sitt författarskap. Följ din dröm!

Bokklubben i Palma

Hösten första bokklubbsträff i kyrkan är onsdagen den 2 oktober kl 11.00

Gubbröra

Gubbröra, en chans för män att samlas, äta gott och tala om viktigt och oviktigt. Vi träffas under höst och vår första onsdagen i månaden Datum för gubbröra återstoden av hösten är 2 okt, 6 nov och 4 dec.

Yoga

YinYoga varje fredag mellan kl. 10.00-11.15, med start den 11 okt. Efter yogan blir det kaffe/te för dem som har tid och lust. Alla är välkomna

Samtalsgrupp

Höststart, måndag den 30 september, kl 14.00, Samtalsgruppen träffas en måndagseftermiddag per månad i kyrkan. Existentiell hälsa är ett av samtalsämnena i höst.

Kör och musik

Välkommen att vara med och dela vår sångglädje. Tisdagar kl 18.00 OBS - Kören gör uppehåll i oktober. Välkomna igen den 5 november.