Gud&garn

Samtalsgrupp för unga vuxna i Limhamns församlingshus.

Vi träffas under hösten i Limhamns församlingshus för att diskutera existentiella frågor. För att det är enklare att prata om stora frågor när man har något i händerna uppmuntrar vi att man har med sig till exempel handarbete som man kan syssla med samtidigt som vi pratar, men det är så klart inget krav. Inga förkunskaper krävs. Vi träffas 8/9, 6/10, 10/11 och 8/12. Kom de söndagar som passar, det finns inget krav att man är med alla gånger! Klockan 14 öppnar vi dörrarna för den som vill virka en stund, äta lite kanske, eller bara snacka fram tills vi kör igång med träffens samtalstema. Vi håller på fram tills klockan 16 då vi avslutar med en kort andakt.

Alla som påbörjat gymnasiet upp till 30 års ålder är välkomna, ingen anmälan behövs - ta gärna med en kompis eller tre!

Vill du veta mer? Hör av dig!

Hoppas vi ses!
Angelica (diakon)