Kontakta S:t Mikaels kyrka

Här hittar du telefonnummer och e-post till anställda och förtroendevalda i S:t Mikaels kyrka samt kontaktuppgifter för att boka dop, bröllop och begravning.

Personal i S:t Mikaels kyrka

Personerna är listade i bokstavsordning efter efternamn. I sökrutan nedan kan du söka på namn och befattning, till exempel präst eller diakon.

Katharina Andersson

Vaktmästare, S:t Mikaels kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Nina Björkman Markström

Kommunikatör, Hyllie kyrka, S:t Mikaels kyrka, Kommunikationsenheten, Administration Orkestergatan 5, Svenska kyrkan Malmö

Elia Chenani

Församlingsassistent, S:t Mikaels kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Nadja Fors

Barnledare, S:t Mikaels kyrka, Hyllie kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Jonas Helgesson

Präst, S:t Mikaels kyrka, Hyllie kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Malin Holk

Assistent i församlingsarbete - barn och familj, S:t Mikaels kyrka, Hyllie kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Ann-Christin Jeppsson

Assistent, S:t Mikaels kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Torbjörn Karlsson

Kantor, Hyllie kyrka, S:t Mikaels kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Sophie Klussmann

Diakon, Hyllie kyrka, S:t Mikaels kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Catherine Larsson

S:t Mikaels kyrka, Präst, Svenska kyrkan Malmö

Kontakta förtroendevalda i Hyllie församlingsråd

Här hittar du kontaktuppgifter till förtroendevalda i Hyllie församlingsråd där Hyllie kyrka och S:t Mikaels kyrka ingår.

Kontakta Svenska kyrkan Malmö

Välkommen att kontakta Svenska kyrkan Malmö. För frågor om verksamheten eller för samtal med präst eller diakon, ring växeln på 040-27 90 00 vardagar kl. 9–15.30 eller direkt till en lokal kyrka. För frågor om dop, bröllop, begravning eller medlemskap, ring pastorsexpeditionen på 040-27 90 01 vardagar kl. 9–15, lunchstängt kl. 12–12.30.

Fakturaadress

Du som ska skicka en faktura till Svenska kyrkan Malmö hittar organisationsnummer, fakturaadress och bankgironummer här.