Telefonikon, kartikon och e-postikon

Kontakta S:ta Maria kyrka

Här hittar du telefonnummer och e-post till anställda och förtroendevalda i S:ta Maria kyrka, kontaktuppgifter för att boka dop, bröllop och begravning samt fakturaadress.

Personal i S:ta Maria kyrka

Personerna är listade i bokstavsordning efter efternamn. I sökrutan nedan kan du söka på namn och befattning, till exempel präst eller diakon.

Agnes Callewaert

Veronika Dunér

Laila El Sabe

Assistent, Maria klädförråd, S:ta Maria kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Elisabet Hartman

Präst, S:t Johannes kyrka, S:ta Maria kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Peter Juhlin

Arbetsledande diakon, S:ta Maria kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Alexander Kepp

Diakon, S:t Pauli kyrka, S:ta Maria kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Kristina Klingberg

Iren Kondic

Samordnare - Maria klädförråd, S:ta Maria kyrka, Samordnare Café Maria, Samordnare- Ideella /Vollontärer, Lokal Informationsansvarig, Svenska kyrkan Malmö

Gisela Pernrup

Församlingsherde - S:t Johannes församling, Ledamot församlingsrådet S:t Johannes församling, Svenska kyrkan Malmö

Petra Persson

Diakon, S:t Johannes kyrka, S:ta Maria kyrka, Svenska kyrkan Malmö

Kontakta förtroendevalda i S:t Johannes församlingsråd

Här hittar du kontaktuppgifter till förtroendevalda i S:Johannes församlingsråd där S:t Johannes kyrka, S:t Matteus kyrka, S:t Pauli kyrka och S:ta Maria kyrka ingår.

Kontakta Svenska kyrkan Malmö

Välkommen att kontakta Svenska kyrkan Malmö. För frågor om verksamheten eller för samtal med präst eller diakon, ring växeln på 040-27 90 00 vardagar kl. 9–15.30 eller direkt till en lokal kyrka. För frågor om dop, bröllop, begravning eller medlemskap, ring pastorsexpeditionen på 040-27 90 01 vardagar kl. 9–15, lunchstängt kl. 12–12.30.

Fakturaadress

Du som ska skicka en faktura till Svenska kyrkan Malmö hittar organisationsnummer, fakturaadress och bankgironummer här.