Ideell musiker i Stensjön

Spelar du något instrument och gillar att spela tillsammans med andra? Var med och spela ideellt i Stensjöns församling!

Vill du vara med och spela i kyrkan?

Du kanske har spelat eller spelar tex bas, trummor, gitarr eller något annat instrument som du gärna vill ta upp igen och spela i kyrkan på någon gudstjänst. Musiklivet i kyrkan är något vi bygger tillsammans.

Låter det spännande?

Välkommen att kontakta Malin eller Erika!

Ange gärna vilket instrument du spelar, vilken nivå du spelar på, och hur länge du spelat.

Intresseanmälan - Jag vill vara med och spela/sjunga ideellt i Stensjöns församling

Jag är (kryssa lämplig ruta nedan) ... på mitt instrument.

Det är OK för mig att finnas med på bild i Svenska kyrkan Mölndals olika informationskanaler. (Webbsida/blogg/Facebook/Instagram/tryckta medier)

För att kunna genomföra och administrera din anmälan GDPR-säkert kommer vi att behandla dina personuppgifter i våra system. Läs mer på: www.svenskakyrkan.se/molndal/personuppgiftshantering