Foto: valentin-b-kremer

Idrekonfa, Action (helg). Fässberg 2024-2025

Idrekonfo - helg. En lördag i månaden (några söndagar). Fässbergs församlingshem. Uppstart 13-15 september 2024. Konfirmation 10 maj 2025 Fässbergs kyrka.

DREKONFA ACTION (HELG)

FÄSSBERGS FÖRSAMLING

Idrekonfa helg är alternativet för dig som har mycket på veckodagarna och hellre avsätter en lördag i månaden för konfaläsning. Här varvar vi undervisning, andakt och övningar med roliga fysiska aktiviteter. På jullovet åker vi till Idre där vi
får åka skidor och prova på andra vinteraktiviteter

TRÄFFAS: En lördag i månaden. Uppstart 13-15 september 2024.

VAR: Fässbergs församlingshem (Terrakottagatan 3b, Mölndal).

LÄGERDATUM: 13-15 september (gemensamt uppstartsläger för Syd- och Idrekonfa) samt 2-6 januari (tillsammans med Idrekonfa classic).

KOSTNAD: Gratis.

KONFIRMATION: Lördag 10 maj 2025, Fässbergs kyrka.

VID FRÅGOR: Kontakta
Johanna Risenfors Lindmark, johanna.risenforslindmark@svenskakyrkan.se, 0738-520 412.

FOLDER (PDF)>>

Anmäl dig snarast. Vi bekräftar alla anmälningar med ett bekräftelsemail inom en vecka. Mer info om respektive grupper kommer sedan mot slutet av juni. UPPGIFTER OM KONFIRMANDEN.

Är du döpt?

På grund av begränsat antal platser i grupperna, gör två val av grupp:

KONTAKTUPPGIFTER TILL SAMTLIGA VÅRDNADSHAVARE

ÄR DET OK ATT ER UNGDOM MEDVERKAR PÅ BILD I FÖRSAMLINGENS INFORMATIONSKANALER? (Webbsida, blogg, facebook, instagram, folder osv)

För att kunna genomföra och administrera ditt barns tid som konfirmand kommer vi att behandla era personuppgifter i våra system. Läs mer på: www.svenskakyrkan.se/molndal/personuppgiftshantering