Foto: Privat

Karibo, åk 1-2

En grupp med Gyllene regeln i fokus för er i årskurs 1-2 Torsdagar kl 15:30-17.30 träffas vi i Fässbergs Mariagård, Pedagogen Park. Det är gratis och du måste anmäla dig!

Karibo

Karibo är en grupp för årkurs 1-2 som träffas på torsdagar i Mariagården
(Svenska kyrkans lokaler i Pedagogen Park: Prästgårdsg.26, Mölndal).

Foto: Privat

Med Gyllene Regeln till hjälp lär vi oss om kristen tro från Bibelns och nutida berättelser, äter mellis, gör Bibelteater, pysslar, leker, ber. Allt med mycket glädje!

Mer info kontakta Mira jansson.

Vi kan hämta de barn som går på Innovitaskolan Mölndal ca 15.15. Glöm inte att anmäla till både oss och fritids på skolan.

Anmälan till Karibo årskurs 1-2 i Fässbergs Mariagård.

Det är OK för mig att mitt barn finns med på bild i Svenska kyrkan Mölndals olika informationskanaler. (Webbsida/blogg/Facebook/Instagram/tryckta medier)

Kontakt vårdnadshavare

För att kunna genomföra och administrera ditt barns uppgifter i samband med anmälan kommer vi att behandla era personuppgifter i våra system. Läs mer på: www.svenskakyrkan.se/molndal/personuppgiftshantering

GDPR/Personuppgiftshantering

Svenska kyrkan har stor respekt för din personliga integritet. Här finner du information om hur vi i våra olika verksamheter hanterar dina personuppgifter.