Foto: Anders Mellquist

Nyheter i Kållereds församling

Här hittar du alla nyheter från Kållereds församling.

Sommarcafé i Stallet 27-28 juli

Hela juli alla lördagar och söndagar kl. 11:00 - 14:00, Café Stallet vid Kållereds kyrka. Stallcafé och kyrkguidning.

Musikkväll i Kållereds kyrka 30 juli 2024

Kållereds kyrka tisdag 30 juli kl 19-20. Flöjt- och pianomusik av kvinnliga kompositörer. Astrid Eriksson, flöjt, Madeleine Löfdahl piano

Musikkväll i Kållereds kyrka 6 augusti 2024

Kållereds kyrka tisdag 6 augusti kl 19-20. Traditionell och modern romsk musik från Balkan. En musikalisk resa med känslig, dramatisk och virtuos musik över folk- och landsgränser.

Negar Zarassi, porträtt utomhus i en skogsdunge.

Musikkväll i Kållereds kyrka 13 augusti 2024

Kållereds kyrka tisdag 13 augusti kl 19-20. Operakväll. Negar Zarassi – sopran, Stoyan Iliev – tenor, Svetla Tsvetkova – piano.

En man häller upp kaffe till en kvinna.

Torsdagscafé i Apelgården

Apelgårdens kyrka kl 12-14 Torsdagscafé med fika och ev någon aktivitet. 20 juni - 15 augusti.

Färggranna bokstäver som bildar ordet Kyrkis uppsatta på en vägg.

Kyrkis i sommartid augusti 2024 Apelgården

Vi ses varje onsdag och fredag kl. 10:00 - 13:00 14 augusti - 28 augusti i Apelgårdens kyrka.

En person sitter vid ett bord med en kaffekopp och sin telefon och tittar på skärmen.

Nyhetsbrev

Här hittar du digitala nyhetsbrev och länkar till församlingstidningar hos Svenska kyrkan Mölndal. Här kan du också anmäla intresse för nyhetsbrev.