Alla helgons dag, Livereds kapell 2 nov

Livereds kyrkogård, Högenvägen 1, Lördag 2 november kl 11-15. Korvgrillning, konstutställning. Inga bilar på kyrkogården fredag 1 november och lördag 2 november. Gratis parkering utanför kyrkogården.

Livereds kapell och kyrkogård kl 11-15

Mellan kl 11-15 finns personal från kyrkogården närvarande. I Livereds kapell är det konstutställning. Under del av dagen kommer det serveras korv och bröd.

Om du glömt köpa gravljus eller granris/täckare så finns ett litet lager på kyrkogården till försäljning. Betalning via swish på plats.

Ted Aronsson

Arbetsledare Kikås-Kållered Kyrkogård, Svenska kyrkan Mölndal

Be en bön, tänd ett ljus

På bönewebben kan du be en bön eller tända ett ljus. Kanske för en närstående eller någon långt bort. Någon frisk eller någon sjuk. För dig själv eller för någon annan.

Begravningsplatser

Våra begravningsplatser – eller kyrkogårdar som de ofta kallas – finns i Fässberg, Kikås och Kållered. De är rofyllda platser för besök till minne av avlidna kära.

Gravskötsel

Kyrkogårdsförvaltningen erbjuder flera olika skötselalternativ, där du får hjälp att hålla graven fin.