Lyssna

Nyhet / Publicerad 7 oktober 2024

Stödgala för Ukraina

Lördag 26 okt kl.19, Partille arena - många artister med hjärta för Ukraina! Biljettintäkterna går till Ukrainas folk genom Partille för Ukraina och Power Up Ukraine. ALLA väskor lämnas kvar hemma!

Stödgala för Ukraina

Lördag 26 okt kl.19, Partille arena - många artister med hjärta för Ukraina! Biljettintäkterna går till Ukrainas folk genom Partille för Ukraina och Power Up Ukraine. Väskor lämnas kvar hemma. Nu med med kampanjpris!

Gladys del Pilar • Jenny Berggren •Triple & Touch • Jonas Brobäck swingin´ band • Öbarna • Dogge Doggelito • Jeanette Alfredsson • Victor Ternvall • Vivid Gospel • Anna och Lars Ekberg.

Det här vill du inte missa! Dessutom medverkar:

• Anders-Petter Sjödin, programvärd
  • Lars Ekberg med husband
  • Lennart Jakobsson om insamlingen Power Up Ukraine (Elverk som håller igång sjukhus, skolor, vattenreningsverk mm.)

Med din biljett stöder du Ukrainas folk och får en fin konsert på köpet!
Du väljer själv summa för biljett, alla är onumrerade.
295 kr │395 kr │495 kr

Länk till biljettsidan, Stödgala för Ukraina: https://www.nortic.se/ticket/event/59286

Du kan också köpa biljett för 100 kronor. Klicka på ruta Använd kampanjkod vid biljettköp

Koden som ska anges är Partille för inköp av biljett för 100 kr.

Insläpp från 17.30 - OBS att totalt väskförbud gäller.
Partille arena
Arenan ligger precis intill motorväg E20, med skyltad avfart.
Besöksadress är Arenatorget 2, Partille.

Buss • Närmsta hållplats är Partille arena.
Pendeltåg • Kliv av vid Partille station. Gå mot Partille centrum, och där åt vänster längs med Gamla Kronvägen. Cirka 5 minuter promenad.
Karta och mer om parkering på  >Partille arenas sida

PER • Partille Ekumeniska Råd arrangerar kvällen.
Svenska kyrkan i Partille; Furlund-Öjersjö, Partille och Sävedalens församlingar.
Vallhamrakyrkan
Equmeniakyrkan Sävedalen