En person sitter vid ett bord med en kaffekopp och sin telefon och tittar på skärmen.
Foto: Josefin Casteryd /Ikon

Nyhetsbrev

Här hittar du digitala nyhetsbrev och länkar till församlingstidningar hos Svenska kyrkan Mölndal. Här kan du också anmäla intresse för nyhetsbrev.

Nyhetsbrev Svenska kyrkan Mölndal

I nyhetsbrevet får du tips om allt från gudstjänster, konserter och spännande föreläsningar och annan verksamhet. Helt enkelt sådant som händer i kyrkan.

Genom att du anmäler dig samtycker du till att vi får spara och använda din e-postadress för att regelbundet skicka ut nyhetsbrev om vad som är på gång och aktuellt i Svenska kyrkan Mölndal. Du kan när som helst avregistrera dig.

Längre ner på sidan kan du läsa mer om hur vi hanterar dina personuppgifter.

Prenumerera på Svenska kyrkan Mölndals nyhetsbrev

Anmäl dig här

Prenumerera på Fässbergs nyhetsbrev

Anmäl dig här

GDPR/Personuppgiftshantering

Svenska kyrkan har stor respekt för din personliga integritet. Här finner du information om hur vi i våra olika verksamheter hanterar dina personuppgifter.

Kållereds församling

Kållereds församling har just nu inget nyhetsbrev men fyra gånger om året kommer deras församlingstidning ut.

Stensjöns församling

Stensjöns församling har ett e-postutskick som kommer cirka en gång i veckan. Du anmäler intresse för detta till församlingsherde annasophia.bonde@svenskakyrkan.se

Nedan hittar du Stensjöns församlingsblad som kommer ut fyra gånger om året.