Sommarkonfa 2024-2025, Fässberg

Sommarkonfa. v. 13-28 juni 2025, samt enstaka träffar under läsåret 24/25. Uppstart runt 1 advent. Konfirmation lördagen 28 juni 2025 Fässbergs kyrka.

Sommarkonfa

FÄSSBERGS FÖRSAMLING

I sommargruppen får du åka på ett lite längre läger med mycket gemenskap. Vi leker, diskuterar, badar och har kul. Här finns också tid för stillhet och bön och samtal om stort och smått. Detta alternativ passar särskilt bra för dig som har mycket att göra under terminstid och istället vill avsätta en del av sommarlovet till konfirmationsläsning.

TRÄFFAS:  v. 13-28 juni 2025, samt enstaka träffar under läsåret 24/25. Uppstart runt 1 advent.

VAR: Fässbergs församlingshem (Terrakottagatan 3b, Mölndal).

LÄGERDATUM: 13-20 juni 2025, samt ett mindre uppstartsläger i början av vårterminen 2025 (mer info kommer)

KOSTNAD: Gratis.

KONFIRMATION: Lördagen 28 juni 2025 Fässbergs kyrka.

FOLDERN (PDF)>>

Anmäl dig snarast. Vi bekräftar alla anmälningar med ett bekräftelsemail inom en vecka. Mer info om respektive grupper kommer sedan mot slutet av juni. UPPGIFTER OM KONFIRMANDEN.

Är du döpt?

På grund av begränsat antal platser i grupperna, gör två val av grupp:

KONTAKTUPPGIFTER TILL SAMTLIGA VÅRDNADSHAVARE

ÄR DET OK ATT ER UNGDOM MEDVERKAR PÅ BILD I FÖRSAMLINGENS INFORMATIONSKANALER? (Webbsida, blogg, facebook, instagram, folder osv)

För att kunna genomföra och administrera ditt barns tid som konfirmand kommer vi att behandla era personuppgifter i våra system. Läs mer på: www.svenskakyrkan.se/molndal/personuppgiftshantering