Foto: Skärdump Stensjöug instagram

UG i Stensjön

Fågelbergskyrkan, Torsdagar kl 18.00-21.00. För dig mellan 13 och 25 år.

UG - ungdomsgruppen i Stensjön, är ett tillfälle i veckan att stanna upp från allt som är runtomkring och slappna av i den härliga gemenskapen vi bygger där.

Våra träffar (oftast torsdagar i Fågelbergskyrkan) har vi alltid tre element med. Fika, aktivitet och andakt.

Kom som du är och känn dig mer än välkommen, så gör vi UG tillsammans.

För att se aktuellt program se kalendern eller ännu hellre följ vårt instagramkonto på @stensjonsug

Hitta kontaktuppgifter på Svenska Kyrkans Ungas webbsida>>

Konfirmander paddlar kanot.

Stensjöns församling

I Stensjöns församling finns en stor öppenhet för att diskutera angelägna samhällsfrågor och mod att tala det som kan uppfattas som kontroversiellt. Navet i församlingslivet är högmässan klockan 10 varje söndag. Det finns också ett rikt musikliv där fler än 200 körsångare möts varje vecka i någon av de två kyrkorna, Stensjökyrkan och Fågelbergskyrkan.